Cea mai sinceră publicitate pentru lenjeria intimă

Cea mai sinceră publicitate pentru lenjeria intimă

-
//
06.12.2016

Producătorul britanic de lenjerie intimă Curvy Kate a lansat o campanie de remix pentru scandaloasa reclamă a celebrului brand Victoria’s Secret – „Corp ideal”, doar că a folosit modele mai reale. Curvy Kate a invitat drept modele femei frumoase, foarte diferite și, în același timp, cu alți parametri decât impun standardele modelingului internațional, scrie ADME.ru.

Cea mai sinceră publicitate pentru lenjeria intimă

Acum un an, marca de lenjerie Victoria’s Secret a fost aspru criticată de femei care au un cuvânt de spus în opinia publică pentru faptul că au promovat corpul ideal și parametrii perfecți pentru o femeie – lucru de neatins pentru marea majoritate a sexului frumos. Change.org, o publicație specializată din Marea Britanie a găzduit și o petiție online prin care semnatarii obligau compania sus-numită să își ceară scuze publice de la toate femeile pentru că au numit „minunate” corpurile care au parametri departe de realitatea cotidiană.

Cea mai sinceră publicitate pentru lenjeria intimă

Ca replică pentru „Îngerașii Victoria’s Secret”, compania britanică de lenjerie a lansat o reclamă în care prezintă femei normale și care arată nu mai puțin bine. Pentru acest lucru Curvy Kate a organizat și un casting, unde a putut participa orice femeie. 10 dintre finaliste vor deveni modelele noii colecții ale mărcii de lenjerie intimă și costume de baie.

Cea mai sinceră publicitate pentru lenjeria intimă

Ție ce gen de reclame îți place mai mult să urmărești? Cele cu modele perfecte sau cele cu femei reale?

Cea mai sinceră publicitate pentru lenjeria intimă

Sursa: EA.md