mamaplus

5 exerciții care te ajută să scapi rapid de burta de după naștere

0
//
17.11.2020

Că sănătatea copilului nostru este cea mai importantă – este de neconstestat! Vergeturi, burtică lăsată, corp netonifiat – nimic din toate astea nu contează, când în brațe ții miezul tău și al partenerului, rodul iubirii voastre!

Cu toate acestea, pentru ca bebe să fie bine, trebuie ca mami să se simtă bine! Și pentru ca mami să se simtă bine, are nevoie să își îndrepte atenția și asupra ei, măcar 10 minute pe zi.

Dacă și tu ești una dintre proaspetele mămici care își doresc să se simtă bine în pielea lor, după naștere, noi te încurajăm să faci câteva exerciții simple, zilnic, care promit să te ajute să îți tonifiezi mușchii abdominali.

Podul, pe saltea

Acest exercițiu este foarte bun pentru izolarea fundului, dar şi bicepsul femural (partea din spate a piciorului), şi pentru abdomen. Senzația de ardere va fi resimțită în principal în fesieri.

Cum se execută:

  • Aşază-te dreaptă pe o saltea la sol, ține brațele pe lângă corp şi genunchii îndoiți.
  • Picioarele ar trebui să fie depărtate la nivelul umerilor sau al bazinului, în funcție de cum îți doreşți să îți activezi muşchii fundului.
  • Încordează-ți abdomenul şi încearcă să îl menții încordat pe parcursul întregului exercițiu.
  • Împingând în călcâie, ridică-ți bazinul de la sol menținând spatele drept. Expiră în timp ce execuți această parte a mişcării şi menține în poziția de sus o secundă.
  • Revino lent în poziția de start în timp ce inhalezi aer.

Scândura pe lateral

Exercițiul de izometrie care îți lucrează şi întăreşte muşchii oblici ai abdomenului şi ajută la stabilizarea coloanei vertebrale.

Cum se execută:

  • Stai întinsă pe o parte și ridică-ți trunchiul, sustinandu-l pe cot. Cealaltă mână ține-o în șold
  • Ridică-ți bazinul de pe sol,și susține corpul cu lateralul genunchiului şi cu cotul. Menține această poziție cât de mult poți.
  • Lasă-te înapoi pe sol, întoarce-te pe cealaltă parte şi repetă.
  • Fă 3 seturi de câte 10 exerciții pe fiecare parte.

Cățărătorul de munte

Acest exercițiu este unul solicitant, ce se încadrează la exerciții de tip cardio. Te ajută să arzi rapid caloriile şi să scapi de grăsimea din jurul taliei. Este un exercițiu ce implică toți muşchii corpului.

Cum se execută:

  • Exercitiul pentru abdomen se execute din pozitia de flotare.
  • Umerii trebuie să vină deasupra palmelor, iar apoi adu ușor genunchiul la piept, ținand spatele drept și abdomenul încordat.
  • Alternează si fă câte 15-20 de repetări pentru fiecare parte.

Lovituri laterale

Loviturile laterale cu ganterele sunt exerciții destul de simple, însă eficiente în topirea grăsimii din jurul taliei.

Cum se execută:

  • Stai dreaptă, cu picioarele depărtate
  • Fă un pas măricel cu piciorul drept în dreapta şi lasă-ți şoldurile în jos, îndoind genunchiul stâng la 90° şi asigurându-te că acesta nu este mai în față decât degetele piciorului. Încearcă să nu îndoi genunchiul drept.
  • Împinge-te în piciorul drept şi revino la poziția inițială. Încearcă să menții spatele drept şi abdomenul încordat pe toată durata exercițiului.
  • Repetă exercițiul de 10 ori.

Fandare cu săritură

Acesta este un exercițiu foarte solicitant, care îți va lucra intens picioarele, fundul şi abdomenul, dar îți va creşte mult şi metabolismul.

Cum se execută:

  • Stai în poziție de fandare, cu un picior adus în față cu genunchiul îndoit şi celălalt picior în spate, cu genunchiul aproape de sol.
  • Extinde ambele picioare şi sări cât mai sus posibil, mişcând mâinile pentru a te ridică.
  • Când sări schimbă poziția picioarelor, aducând pe cel din spate în față şi invers.
  • Aterizează tot în poziție de fandare. Repetă!