Varsta e doar un numar si chiar nu conteaza. Asta a aratat-o un model de 57 de ani care apare intr-o reclama la lenjerie intima.
Un brand din Noua Zeelanda are o alta viziunea si un alt prototip de model pentru lenjeria intima. Daca pentru majoritatea brandurilor de lenjerie intima, modelul perfect este o femeie tanara, cu forme apetisante si ”toate cele”, care sa nu treaca de varsta de 27 de ani, pentru un brand din Noua Zeelanda, varsta nu conteaza.
Acestia au ales un model in varsta de 57 de ani, care sa-i reprezinte si care sa apara in noua campanie de promovare. Noul model al campaniei este Mercy Brewer, model al anilor 1980, care crede ca ”am ajuns intr-un moment in care frumusetea femeilor mai in varsta devine o revelatie”, potrivit PressReader. Ea a mai adaugat ca daca restul lumii nu vede acest lucru din aceiasi perspectiva, aceste femei isi vor refuza singure un viitor catre care sa priveasca cu entuziasm.
”Perceptia asupra frumusetii s-a schimbat si mereu se va schimbat si cred ca nu putem ajunge la o concluzie despre ceea ce inseamna cu adevarat aceasta, nu e un set de reguli sau principii, pentru ca mereu se descopera unde nu te astepti”.
Pentru brandul de lenjerie intima nu este prima campanie pentru care aleg un model atipic pentru aceasta industrie sau pentru promovarea ei. in imaginile de promovare a aparut si un model transgender, iar mai nou, au un proiect in care fotografiaza modelele in propria lor casa.
Sursa: Perfecte.md