Din 11 aprilie până pe 15 mai, în Moldova s-a desfăşurat un concurs al mărcilor comerciale recunoscute de public NOTORIUM 2016. Peste 3000 de mărci comerciale, dintre care peste 80% mărci locale de mărfuri şi servicii, s-au întrecut pentru a-şi confirma popularitatea şi gradul de recunoaştere printre consumatori.
Pe parcursul acestei perioade, zilnic, prin intermediul votării online sau prin sms, mii de persoane şi-au demonstrat preferinţele la diverse categorii. În total, pe site-ul notorium.md au fost prezentate 45 de categorii de mărfuri şi servicii. Marca comercială „Colibri” a fost prezentă la subcategoria „Produse de patiserie, cofetărie”, unde a obţinut medalia de aur.
Pentru toţi câştigătorii nominalizărilor a fost desfăşurată o Ceremonie oficială de înmânare a premiilor şi un forum, la care au fost prezentate istoriile de succes ale brandurilor care au câştigat încrederea consumatorilor din Moldova. Pentru Compania Ungar SRL, care produce produse de patiserie sub marca comercială „Colibri”, medalia de aur a fost o surpriză plăcută, confirmând popularitatea câştigată datorită calităţii brandului.
În opinia specialistului în marketing al companiei Ungar Mihai Spânu, acest rezultat este o dovadă în plus a faptului că marca comercială Colibri este cunoscută de public, foarte prezentă pe piaţă şi întotdeauna la cele mai înalte standarde de calitate. Voturile date pentru Colibri vorbesc despre recunoaştere şi recunoştinţă!