Să mergi la cumpărături cu copilul este ca și cum ai merge la razboi, iar când sărbătorile de iarnă se apropie, situația se înrăutățește. Copilul nu se lasă până nu îi cumperi toate jucăriile pe care le observă pe rafturi, așa că va apela la orice șiretlic pentru ca tu să-i faci pe plac. Va plânge, va țipa, va da cu picioarele de pământ... Până când nu-și va vedea jucăria preferată în coșul de cumpărături, nu va înceta. Și niciodată nu se va opri la o singură jucărie!
O mamă a reușit performanța să meargă la shopping cu copilul și să transforme această experiență într-una frumoasă. Iar anul acesta a decis să își împărtășească micul secret și cu celelalte mămici.
„Încă o dată, telefonul meu este PLIN cu poze cu fetița mea și fiecare cadou pe care și-l dorește de Crăciun. Poate că vă întrebați de ce, însă am descoperit că e cel mai eficient truc prin care poți potoli crizele copilului.
Shoppingul cu copilul în această perioadă a anului era foarte traumatizant. De fapt, nici nu există termen de comparație! Jucăriile colorate și sclipicioase și tot mai diverse îți fac cu ochiul de pe fiecare colț de raft și bineînțeles… copilul le vrea PE TOATE!Așadar, dacă și copilul tău e ca al meu și indiferent de magazinul în care mergeți, pare că își dorește tot, există o soluție care poate fi aplicată în special în această perioadă a anului.
Fă-i o poză! Atât de simplu este... fă-i poză cu fiecare jucărie dorită, apoi spune-i că o trimiți Moșului, ca să știe ce își dorește în acest an.
Mai departe, tu poți transmite poza soțului, bunicilor, mătușilor sau oricine se află în dificultate cu alegerea cadoului pentru copil.
Ca prin magie, de fiecare dată când merg la shopping cu copilul acum, fetița mea e zâmbitoare și mă roagă mereu să îi fac câte o poză. Apoi lasă produsul deoparte și pleacă mai departe, în căutarea altuia. Și, așa cum mă așteptam, uită complet de ele în doar câteva minute.
Așadar, mămicilor, spor la cumpărături și nu uitați să vă pregătiți cu bateria telefonului încărcată!”, este mesajul postat de mămică și care a devenit, ulterior, viral.