Creșterea constantă a concurenței determină forțele de marketing să găsească modalități tot mai sofisticate de a-și publica produsele. În acest context, metodele tradiționale de publicitate oferă loc celor moderne. Iar odată cu dezvoltarea internetului și a rețelelor sociale, conturile vedetelor capătă o mare popularitate.
Iată cât de mult costă o postare pe Instagram-ul vedetelor!
Ksenia Borodina
Peste 4 milioane de abonați, costul unei postări publicitare este de 150 000 de ruble (2000 de euro).
Victoria Bonya
3,5 milioane de abonați, costul unui post publicitar este de 150 000 de ruble (2000 de euro).
Olga Buzova
4 milioane de abonați, costul unei postări publicitare este de 100 000 de ruble (1500 de euro).
Aliona Vodonaeva
Aproape 1,5 milioane de abonați, costul unei postări publicitare - până la 100.000 de ruble (1500 de euro).
Victoria Lopyreva
800 de mii de abonați, costul unei postări publicitare – 90.000 de ruble (1300 de euro).
Aliona Shishkova
3,5 milioane de abonați, costul unui post publicita costul unei postări publicitare – 70.000 de ruble (1000 de euro).
Anastasia Volocikova
300 mii de abonați, costul unei postări publicitare – 80.000 de ruble (1200 de euro).
Aisa Anohina
Aproape un milion de abonați, costul unei postări publicitare este de 50.000 de ruble (700 de euro).
Ksenia Sobchak
3 milioane de abonați, costul unei postări publicitare - de la 150.000 până la 200.000 de ruble (de la 2000 până la 2900 de euro)
Kim Kardashian
60 de milioane de abonați, costul unei postări publicitare – 10.000 de dolari.
Sursa: Mamaplus.MD